electricidad

Lunes 24: Acto de entrega colectiva delo Ticket Eléctrico en la Xunta

Compartimos esta convocatoria cidadá que animan a facer unha entrega colectiva do Ticket Eléctrico na Xunta de Galicia en Vigo.

O acto será o LUNS 24 novembro a partires das 11:00 na Delegación da Xunta de Galicia en Vigo (no edificio da Praza da Estrela na Consellería de Industria).

Achegamos a nota de prensa:

O TICKET ELÉCTRICO SOCIAL da Xunta: a pobreza enerxética como propaganda

Unha vez máis, a Xunta de Galicia desprega políticas sociais miserentas e ineficaces, nesta ocasión coa convocatoria dunha subvención para o pagamento da enerxía eléctrica: o chamado TICKET ELÉCTRICO SOCIAL.

Campaña ODS-Coia: GAS “PENOSA” dice: si no tienes dinero “APAGA y VÁMONOS”

Las compas de la ODS-Coia lanzan una campaña en contra de los abusos de las grandes transnacionales de la energía y reclamando tambien el derecho al suministro eléctrico.

Dentro de esta campaña organizan el vienres 5 de abril una charla bajo el título: "Aprendiendo a defender nuestros derechos frente a las grandes empresas de la energía". Dentro de esta campaña tambien han elaborado un modelo de reclamación para presentar en GAS NATURAL FENOSA, en el que además de quejarse de los abusos de la compañía le instan a que sea la empresa la que solucione nuestros problemas dando a las personas de alta en el bono social, acomodando la tarifa, etc.

Nos hacen llegar el texto (en galego) de esta campaña que lleva por título: GAS “PENOSA” dice: si no tienes dinero “APAGA y VÁMONOS”:

Estánnolo a pór moi negro. O poder cada día precisa máis espazo para os seus negocios e nese avance leva por diante conquistas sociais acadadas tras moitos anos de loita: emprego estable, protección social, sanidade, educación...

Suscribirse a RSS - electricidad